Ahad, 10 Mei 2009

Muktamar DPPNK ke 43 berjalan lancar

Kupang, Baling

Muktamar Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah berjalan dengan lancar. Muktamar tahun ini dimulakan dengan Majlis Perasmian yang diadakan pada 8 Mei jam 9.00 malam. Majlis Perasmian telah disempurnakan oleh Tuan Hj Mohamad Sabu, Naib Presiden PAS.Sementara Sheikh Mohamad bin Hj Abdullah, Ketua Dewan Ulamak PAS Kedah telah berucap mewakili Badan Perhubungan PAS Negeri Kedah. Ketua Pemuda PAS Negeri Kedah , Ust Musoddak Hj Ahmad telah menyampaikan ucaptama yang bertajuk Memelihara Kemenangan yang menggariskan beberapa faktor yang perlu dilaksanakan bagi mengukuhkan lagi pemuda PAS Kedah. Teks penuh ucapan akan disiarkan nanti.

Dewan Muktamar yang boleh menempatkan 700 orang penuh sesak dengan hadirin yang terdiri daripada para parwakilan , jemputan khas dan juga pemerhati sehingga ada yang terpaksa berada didalam musolla dan kawasan lapang dihadapan kompleks Yayasan Khairiah dan menonton melalui tayangan skrin besar.

Antara jemputan yang hadir , Dato' Phahrol Razi Zawawi, Timbalan Pesuruhjaya PAS Kedah, Dato' Taulan rasul Bendahari PAS Kedah,DR. Hamdan Khalib, Exco Kerajaan Kedah, YB Yahya Abdullah, ADUN Jeneri, YB Nasir Mustafa, ADUN Kubang Rotan, Sdr. Saiful Izham, Ketua AMK Kedah bersama 4 orang Exco AMK, Ahli Badan Perhubungan PAS Kedah, Bekas-bekas Exco DPPNK, Pimpinan PAS Kawasan Baling .

0 komentar:

SIARAN LANGSUNG TV PAS KEDAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons