Khamis, 16 Oktober 2008

3000 hadiri Majlis Aidilfitri Sekolah Integrasi Faizin

Guar Chempedak - 16 Oktober

Majlis Aidilfitri Sekolah Integerasi Faizin yang diadakan pada hari ini (Khamis) meriah. Jamuan bermula pada pukul 12.00 tgh hingga jam 5.00 petang. Lebih 3000 orang yang terdiri daripada pihak waris pelajar, penduduk setempat dan juga orang-ramai dari luar kawasan telah hadir memeriahkan majlis tersebut. Turut hadir ialah masyarakat bukan Islam yang turut merasai kemeriahan sambutan aidilfitri.

Pihak sekolah telah menyembelih seekor lembu untuk jamuan nasi dan gulai kepada para tetamu. Selain itu mereka juga turut dihidangkan dengan kuih-muih, bihun sup, laksa, buah-buahan, satay dan bermacam-macam lagi. majlis ini adalah program tahunan yang dianjurkan oleh pihak sekolah tetapi tahun ini diadakan dengan persediaan lebih besar dan jumlah tetamu yang lebih ramai.

Semua juadah yang disediakan adalah hasil sumbangan mereka-mereka yang turut membantu pihak sekolah menjayakan majlis yang meriah ini.

Ust. Mohamad Ismail, selaku Setiausaha Lembaga Tadbir Sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir menjayakan majlis ini dan juga kepada mereka yang menyumbang wang ringgit untuk menjayakan majlis ini dan juga segala sumbangan yang diberikan sejak sekolah ini ditubuhkan.

4 komentar:

Tanpa Nama berkata...

ok. I found an information here that i want to look for.

Tanpa Nama berkata...

help me.

Tanpa Nama berkata...

well its nice to know that you have great hits here.

Tanpa Nama berkata...

well its nice to know that you have great hits here.

SIARAN LANGSUNG TV PAS KEDAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons