Ahad, 12 Oktober 2008

Pemuda Pas pelawa Ku Li sertai Pakatan Rakyat






Sunday, 12 October 2008
KUALA LUMPUR: Ketua Dewan Pemuda Pas, Salahuddin Ayub secara peribadi mempelawa Tengku Razaleigh Hamzah untuk menyertai Pakatan Rakyat sekiranya Ahli Parlimen Gua Musang itu tiada sefahaman lagi dengan Umno.

Salahuddin, yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian, berkata tujuan mempelawa Tengku Razaleigh adalah untuk memperkukuhkan pakatan pembangkang melalui idea dan pengalamannya terutama dalam bidang ekonomi.

"Secara peribadi saya mempelawa Tengku Razaleigh untuk menyertai Pakatan Rakyat. Setakat ini belum ada pertemuan secara rasmi lagi dilakukan untuk tujuan itu melainkan pertemuan biasa.

Dua hari lalu saya lontarkan pelawaan itu kepada Tengku Razaleigh di Kota Baharu," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat bulanan Dewan Pemuda Pas, di sini hari ini.

Ditanya mengenai maklum balas daripada Tengku Razaleigh, Salahuddin berkata: Saya diberitahu secara tidak rasmi oleh pembantu beliau bahawa dia hanya tersenyum di atas pelawaan saya itu."

Beliau juga berkata Pemuda Pas akan mengadakan perhimpunan di Putrajaya pada 10 Januari depan untuk membantah pelaksanaan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA). - Bernama

0 komentar:

SIARAN LANGSUNG TV PAS KEDAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons