Isnin, 2 Mac 2009

POLOTIK BACUL ZAHID

http://anaksengat.blogspot.com/

Dilaporkan berita semalam, Zahid Hamidi mengarahkan agar ADUN Bn tidak menghadiri sidang yang akan diadakan 3 Mac ini.Baginya sidang itu tidak perlu kerana ia bukan arahan sultan Perak.Mereka hanya akan hadir jika Sultan memperkenankan......

Sejak bila Zahid lupa bahawa beliau berada di Zaman merdeka dan zaman selepas BN menghadkan kuasa Raja Raja Melayu? Gaya ulasan Zahid seolah Malaysia khususnya Perak bukan negeri demokrasi Raja berpelembagaan. Apakah Zahid yang pernah menjadi ketua pemuda UMNO Malaysia tidak tahu kuasa Raja dan DUN yang dipengerusikan speaker. Apakah selama ini Zahid menjadi MP dengan hanya menjadi tunggul kayu yang tak tahu peraturan dewan??? Malaysia bukan sebuah pondok buruk di tengah hutan

Semua tahu Zahid sedang bergelumang dengan jawatan Naib Presiden yang ingin ditandinginya. Dia terpaksa mengambil alih tugas Najib yang tak mahu nampak bodoh lagi dalam krisis Perlembagan Perak. Namun semakin Zahid bersuara, semakin Zahid kelihatan bodoh dan Rakus. Dia sanggup menjadi gembal tunggangan Najib semata mengharapkan jawatan Naib Presiden.

Cita Cita Zahid amat tinggi.Beliau pernah menawarkan diri menjadi timbalan Presiden dan berjanji tidak akan menarik diri. Namun hany beberapa minggu, Zahid mengundurkan diri. Jika kita mengikuti politik Zahid , kita akan temui Zahid seorang yang bernafsu besar dan rakus namun penakut. Beliau pernah menjadi jaguh mencetuskan Kronisma dan Nepotisma sewaktu sidang UMNO ketika menjadi ketua Pemuda umNO, Namun apabila ditahan di Lapangan Terbang Kota Kinabalu, beliau menyerah diri ke pangkuan umNO. Sememangnya orang yang banyak masalah takkan mampu bertahan di luar umNO. Zahid adalah contoh terbaik. umNO adalh lubuk perlindungan kejahatan.

Kini Zahid menunjukkan setia kepada bakal PMnya. Najib menyerahkan tugas sukar ini kepada Zahid. Namun seperti biasa Zahid tidak mampu berdiri sendiri. PERHATIKAN! setiap hujjahnya akan berlindung dengan istana. Itulah Zahid yang hanya akan memilihnya orang bodoh di dalam umNO. Kalau Zahid menang bermakna sah semua perwakilan umNo bodoh. Kalau Zahid kalah, Sah perwakilan yang bodoh melihat Zahid lebih BODOH.

0 komentar:

SIARAN LANGSUNG TV PAS KEDAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons