Khamis, 18 Jun 2009

SEKITAR LAWATAN KETUA DAN EXCO DPPNK KE DPP KAWASAN KULIM

Dewan Pemuda PAs Negeri Kedah di ketuai oleh Ust Ahmad Yahya telah mengadakan lawatan ke Dewan Pemuda PAS Kawasan Kulim/Bandar Baharu bertempat di Pejabat DPP Kulim, Serdang.

Lawatan ke Kawasan Kulim/Bandar baharu adalah lawatan yang pertama oleh DPPNK ke kawasan bagi sesi 2009-2011 bagi mengeratkan lagi hubungan antara DPPNK dan DPP kawasan selain untuk mengenali lebih dekat saf kepimpinan DPP kawasan serta Exco DPPNK. Turut menyertai lawatan ke Kulim ialah Ust Rosli Azmi, Setiausaha DPPNK, Yusrin Zakri Adnan, Bendahari DPPNK, Fadzil Baharum, Helmi Khalid, Ust Zelani Nik Chik , Exco DPPNk dan Ust Rahimin Abd Rahim, Setiausaha Kerja DPPNK.

Rombongan DPPNk tiba pada pukul 7.30 malam disambut oleh Ust Khairi Salleh, Ketua Pemuda Kulim/Bandar Bharu dan Sdr Azlo Moh, Setiausaha Pemuda kawasan dan beberapa orang AJK DPP kawasan. Selepas solat maghrib rombongan DPPNK telah dihidangkan dengan jamuan makan malam selepas itu diadakan majlis ramah mesra dengan kepimpinan pemuda kawasan.

Majlis rasmi bermula jam 8.40 malam dengan dipengerusikan oleh Setiausaha Pemuda kawasan kemudian taklimat lawatan oleh Setiusaha DPPNK, Ust Rosli Azmi selepas itu diikuti dengan ucapan aluan ketua Pemuda kawasan, Ust Khairi Salleh. Selepas itu ust Ahmad Yahya ketua pemuda Negeri telah berucap mewakili rombongan dan telah memberikan beberapa pandangan, hala tuju dan maklumat terkini perkembangan politik semasa.

Selepas itu diadakan sesi dialog dengan AJK Pemuda kawasan dan beberapa soalan tentang politik semasa, pentadbiran pemuda kawasan dan negeri serta beberapa soalan menyentuh tentang kerajaan negeri yang kemudian dijawab oleh Exco yang terlibat.

Kemudian rombongan telah melawat Pejabat Pentadbiran DPP Kawasan. Setiausaha DPPNK telah membuat pemeriksaan pejabat dan menyemak beberapa cek list keperluan pejabat dan kemudahan di pejabat DPP Kulim.
Majlis berjalan sehingga jam 11.15 malam sebelum rombongan berangkat pulang sekali lagi dihidang dengan jamuan larut malam di sebuah warung.

Pasa masa yang sama satu lagi rombongan DPPNK diketuai oleh Sdr Sanusi Md Nor, Timbalan Ketua DPPNK telah melawat Dewan Pemuda PAS kawasan padang Serai di Pejabat PAS kawasan Padang Serai, kelang Lama. Turut terlibat dalam rombongan itu YB ust izzat Shauki, Naib Ketua DPPNK, dan beberapa orang Exco DPPNK antaranya Ust Azam Samat,Afif Abdullah, Azman Abd Rahman, Ust Yusuf Awang,ust Mohamad Ismail.












0 komentar:

SIARAN LANGSUNG TV PAS KEDAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons