Rabu, 21 Oktober 2009

DPP SUNGAI PETANI SERAH SUMBANGAN TABUNG KEBAKARAN SAIF

Dewan Pemuda PAS Sungai Petani telah menyerahkan sumbangan sebanyak RM 2400  kepada Tabung Kebakaran Sekolah Integrasi Faizin. Sumbangan adalah hasil kutipan  yang diusahakan  oleh DPP kawasan Sungai Petani itu telah diserahkan oleh Sdr Khairun Nizar Ismail, Timbalan Ketua Pemuda Sungai Petani kepada Ust Musoddak Hj Ahmad, Pengerusi Sekolah  di Alor Setar  petang kelmarin. Turut menyaksikan penyerahan itu Ust Rosli Azmi, Setiausaha DPPNK merangkap Timbalan Pengerusi Sekolah Integrasi Faizin.

Pihak sekolah masih mengalu-alukan sebarang sumbangan daripada orang ramai Kepada sesiapa yang ingin menyumbang boleh salurkan melalui akaun Bank Islam : Tabung Pembangunan SAIF no akaun 02084010028830.



Sdr Khairun Nizar serah cek sumbangan kepada Ust Musoddak

Pihak sekolah sedang usaha untuk menyiapkan bangunan 3 tingkat yang sekarang sedang dalam fasa untuk memasang bumbung. Sementara sebuah bangunan 4 tingkat dengan kos 1.2 juta  bagi mengantikan bangunan sekolah terbakar  akan mula pembinaan tidak lama lagi dan majlis pecah tanah akan diadakan pada bulan November ini yang akan disempurnakan oleh YB dato'Hj Taulan Rasul, Exco Pendidikan, Agama dan Koperasi Kerajaan Negeri Kedah.

0 komentar:

SIARAN LANGSUNG TV PAS KEDAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons